Merhaba,
Bebegim bugun 2 haftalik oldu. Memeyi guzel kavriyor, emiyor. Ama sanirim doymuyor cunku sonrasinda sanki hic sut icmemis gibi ac oluyor. Sutum yeterli miktarda geliyor, sagiyorum 90 ml’e yakin sutum cikiyor. Ben de biberonla veriyorum mecbur doysun diye o zaman sakinlesiyor. Ne yapmam lazim? Surekli sagim yapmak da zor. Gece aciktiginda mesela direkt emzirmek istiyorum ama yine doymayacak diye sagim yapiyorum.
Onerileriniz nedir? 😓🥺