Merhaba , ben de bıraktım bugün 4. Günümüz . Aslında bir ay önce karar verdim bir aydır azalttım emzirmeyi . 4 gün önce de sabah uyanır uyanmaz bant yapıştırdım uf olmuş dedim istediğinde öyle öyle anladı. Süt bitti dedim. İlk gece çok ağladı ama vermedim . İstikrarlı olmanız gerekiyor ben de çok üzüldüm ağladım ona kıyamadım ama vermedim . Çünkü sürekli emmek istiyor iştahsız bir bebek , gece 5 kez uyanıyordu en az . Çok şükür bıraktık gece sadece bir kez uyanıyor geri uyuyor hemen iştahı da açıldı ☺️