Rumeysa_18 Shylkyc gece peki biberonla versen olur mu 1 gibi kalkıyor çünkü tam Benim uyuyacağım vakit sonra sabaya kadar 5 kere en az kalkıyor
Shylkyc Rumeysa_18 biberon mamasından farkı olacağını sanmıyorum öyle durumda. Bu yoğun olduğu için tok tutuyor. Siz bilirsiniz.