Dilekakil ahh canım, benim oglum 19 aylıkken çıkardı ilk dişini heryere goturdum doktor kalmadı goturmedigim , en som İrana götürdüm orda bı doktir genetik dedi hiic kafana takma dert etme ya senin ya babasını dışı geç çıkmistir dedi evet hakketende bende çok geç çıkardım dişimi. Genetik yani bide d vitamini de etkiliyor onu düzenli kullan ama büyük cogunlugu genetiktir 😊 ( ilk dışı çıktığında çocuk gibi ağlamıştım)