Melikemg Bana da çok itici geliyor bu her şeyi bildiğini sanan, karşısındakini aşağılayan tipler.. insanları nasıl aşağılasam havasındalar.. hep açık arama, kendini üstün görme.. bu insanlar normal hayatta iki lafı biraya getirip konuşamıyorlardır bile burada ahkam kesiyorlar .