Sariiannee nasıl davranıp davranmamam gerktğini gayet iyi biliyorum ..ordaki insanlar başımıza taş yağdırcaklar sonunda ..Herkes azdı kimin ne yaptığı belli değil..bebeklere tecavüz eden yaratıklar var biliyormuşsunuz bilmiyorum ama kadınların yapmış olduğu iğrenç paylaşımlar, resmen kendini pazarlama yapıyorlarmış gibi..onların yaptıkları normal benim söylediklerim anormel..pes valla pes billa pes...!! Herks istedği gibi giyinsin bahane ya sizin okuma skntınız var galiba..ben orasını burasını açıp kamera karşısına geçip iğrenç ötesi paylaşım yapanlara diyorum..! Bu devirde kimseye güven yok..! Eşimde olsa ..! O kadar aldatılan yakınlarım olduki kimse ben güveniyorum demesin ..! Belki bende ki güven eksikliği ordan geliyor ama insan oğlu çiğ süt emmiş derler ..heleki şu devirde şu zmnda nler görüp neler duyuyoruz..kızına tecavüz eden babalar abiler amcalar karısını satanlar, bacısını pazarlayanlar,abisinin eşini alıp kaçanlar, Nyse bende sorun var sizde olmasın rahat rahat okuyun ve geçin ..!