Eşini uyar eşinde ara diyen bayanlara diyorum ..siz görseniz eşinizi uyarmıcak kadar rahatmısnız ki bana dua diğer bayanlara söylüyorsunuz? Ben eşime böle konularda ağzımı geleni sayan biriyim..kesinlikle demeden sormadan geçmem ..ancak nasıl sayfasına düşüyor anlamıyorum ..htta yine sorcam iyice sinirlerim tepeme çıkıyor gördükçe .o yüzden kimse kimseyi suçlayacak şeklde konuşmasın..fikir verip konuşablirisniz.