Gamzeli2206 Eymenim18 bütün öyle ana bayiler vermezde ama mesela siz tanıdıksanız bi senet yapıyorlarmış öyle ödüyormuşşunuz taksit taksit öyle demişlerdi hiç almadım ama taksitle veren evkur taksitle veriyordu heralde
gulsahbaydemir Eymenim18 kuzenim çalışıyor arçelikte ben daha önce sormuştum kredi kartına taksit yapıyorlarmış