Kızlar merhabalar Dün bu aldım satıcı arkadaş bunu tavsiye etti, 3 beden küçük gösteriyor dedi tek sıkıntısı ortasında çizgi olması oldu benim için ama tam istediğim gibi göğsümüde kapattı yani taşma vs olmadı çizgisi için de 2-3 yıkama sonrası göğüs şeklini alacak ve o çizgi gidecek dedi .kullananlar mennun mu acaba ?
Yoksa gidip rosa ile değişim mi yapsam bilemedim oda tam kapattı güzel oldu ama bana küçük gösteren lazımdı :)