Biliyoruz ki çocuk varlığıyla da yokluğuyla da bir imtihandır. 7 aylık oğlum var Allah inandırsın doğduğu ilk günden beri hep ağlar hep ağlar. Gazıymış, kabızlığıymış, yumurta alerjisiymiş,diş çıkarmaymış… gurbetteyim tüm zorlukları dibine kadar yaşadım kendimi yılın en bitkin, en yorgun, en bakımsız, en düzensiz, en her şeye yetişmeye çalışan, en kafayı yemek üzere olan anne ilan ediyorum 😭😭😭geceden beri kaç defa uyandı bilmiyorum artık kalk emzir kalk sakinleştir kalk otur midem bulanıyor sabah sabah