tarakcioglu Geçen hafta perşembe aşı oldu kızım, o zamandan beri sulu ve mukuslu kaka yapıyor. İshalinin bu kadar uzun sürmesi normal mi, aynı durumu yaşayanlar oldu mu acaba ne zaman geçmişti?
motherisbackk tarakcioglu biz yaşamadık ama doktorumuz aşıdan sonra ishal olabilir normal endişe etmeyin demişti
Hcmy_ tarakcioglu bazı bebeklerde rota alerjiyi ortaya çıkarıyormuş süt alerjisi vs mukusluysa bide hala da sürerse bi doktora gidin
balbeebe tarakcioglu merhaba süreciniz ne oldu acaba bizde 12 gun omce rota asısı olduk o günden beridir ishal
tarakcioglu Hcmy_ evet bende bundan endişeleniyorum ama kan vs yada ağlama krizi gibi bir şikayetimiz yok süt ürünlerinide kestim 1-2 gün birşey değişmedi zaten
Hcmy_ tarakcioglu ben 1 ay diyet yaptım tek bir gün minicik parça poğaça yedim diyet başa döndü. Paketli ürünler süt ürünleri yumurta dana eti kuruyemiş de süt alerjisine dahil bu arada