Sağlık ocağının verdiğini kullanıyorum. Bize bebeğin kilosu kadar dediler ama aynısı ablam da kullanıyor ona ise kilosunun yarısı kadar ver delikler büyük demişler şimdi fazla mı icirıyorım (vegaferon) kullanıyorum sabah eşim bazen 4 bazen 5 basen 6 karışık veriyor sıkıntı olur mu bizde tereddüt içindeyiz die böyle veriyoz