VildanEmir Bebeğim içim törpü almıştım ama çok hoşuma gitmedi yeterince temizlemiyor çok çabuk da uzuyor tırnakları vücudunu çiziyor sürekli. Önerdiğiniz bir ürün vsr mı bebek tırnak bakımı için
klnkaysnr Ben törpü kullanıyorum çok da memnun kaldım. Biraz daha deneyin bence. Tırnak makası daha riskli bence derin kesebilirsiniz çünkü
VildanEmir klnkaysnr ben de korktum makastan ama biraz daha bakacağım olmadı dikkatlice yapacağım artık
_tuuggcce_ Ben törpü kullanıyordum ama hep kenarları sivri kalıyordu, tırnak makasına geçtim. Ama tırnak makası ile daha dikkatli olunması gerekiyor. Onun dışında nasıl kısaltılır bilmiyorum.
VildanEmir _tuuggcce_ aynen kenarları sivri kalıyor ama tırnak makasından da korkuyorum be yapsam bilemedim dikkatlice yapacağım artık.