Kızlar 6 aylık bebeğim ilk defa hasta olıyor o yüzden endişeliyim. Çok sık hapşırıyor ve çok az burun akıntısı var, çok fazla ilerlemesini istemiyorum. ne tavsiye edersiniz ilaç kullanmak istemiyorum. Doğal bir şekilde nasıl iyileştirebilirim? (Burnunu serum fizyolojik ile temizliyorum sık sık)