Asya-5561 Merhaba annelerim. Bebeğim rahat nefes alamıyor, sürekli burnu kuruyor. Bu hava nemlendirici makinelerden odasında kullanıp fatdasını var mı? Önerir misiniz?
Esrayigit_49 Asya-5561 buhar makinası al daha iyi gece emzir uyut buhar ver çok rahatlar bizde öle yapıyoruz
mrvyhya Asya-5561 bizim odamız salon olduğu için sürekli salondayiz bebeğimle aldigimz makine baya nemlendiriyor bizce ama her makineden memnun olmayanlar olanlar var biz ilk a 101 den almıştık biraz az gibi çıkıyordu sonra Kanz marka aldık icin baya su koyuyoruz 3 aydır oldu sabirim kullanali sıkıntı yok ama yinede kullananlara bakarsnz
Bibebek_ Asya-5561 hep kullanıyorum daha rahat uyuyor. Misal 2 gündür hastaydı burnu tıkanıp akıyordu. Akşam uyurken açmasam uzun uyuyamıyor geri uyanıyordu. İçine biraz da coldmix damlattım ferah ferah açıldı burnu hemen. Tavsiye ederim.
aykoz_ Asya-5561 odanın nem derecesi yüzde kaç? Yüzde 45 geçmemeli diyor alerji doktorları bence önce ölçüm yapın. Mesela biz de nem alıcı cihaz bakıyoruz istanbuldayız oda nemi yüzde60 ın altına inmiyo
NmalkoC Esrayigit_49 çok fazla buhar onerilmiyor sürekli olarak ciğerlerde sıvı birikiyotmuş diye duydum rahatsız olmadıkca bence çok fazla yakından uygulamayın
Bibebek_ fatmackrr trendyoldan almıştı eşim hatırlamıyorum markasını ama alacaksanız biraz iyi bişey alın ömrü uzun olsun