Ben 4 aylikken takmistim 6. Ayda 2 dis birden cikti hic farketmeden. Sonra koydeyken herseyi cok bilen buyuklerimiz yuzunden cikardim ve yavrum bi aonraki disten perisan oldu. Daha sonra tekrar taktim 2 daha cikardi ama bisey olmadi gayet huzurlu cikardi. Hâla da takiyo 10,5 aylik. Alisti kendiside boynunda cekistirmiyo da..alirken aralarinin dugumlu olmasina dikkat edinde olasi bi koparsa komple dagilmasin.