Arkadaşlar iki üç gündür sürekli burnunu kaşıyor ve yüzünü büzüştürüp sanki burnundan birşey onu kaşındırıyormuş dışarı çıkarmaya çalışıyormuş gibi sümkürür gibi yapıp ses çıkarıyor burnuna birşey kaçma olasılığı varmı acaba yoksa başka bi sebeptenmidir iki üç gündür olan birşey daha öncesinde yoktu