mercimegim ayni durumu ben yaşadım.mastit oldugjm icin doğumdan sonra mama içti.sonra meme emmeye başladı.memenin tadını alinca biberonu ağzına bile surmedi.sutumu sagip biberona koydum.onu bile zor icirdim.emzirme danışmanım sadece meme emmek istiyor.memeye düşkün bir bebek dedi.mamayi ne kdr zorlasam da içmedi.bir çok farklı mama aldım.hepsi ziyan oldu.emzik bile kabul etmedi 🙈şuan 2 aylık sadece meme emiyor.gecen bir video gordum.biberon reddi olan bebeğe hemşire elinde eldiven ile işaret parmağıni ağzına sokuyor.damagina yapistiriyor parmağını.bebek parmağı emiyor.hemsire damagi uyarmis oluyor.bir kaç dakika… Sonra biberonu damagina değecek şekilde veriyor.belki ise yarar 🥰❤️