damlabahar canım ben fotoğraf yüklemeyi bilmiyorum ..ve Yenidoğan aparatını
Bebeğe bağladığmda bebeğimi kangurunun içine koyuyordum ve sonra bebeği yukarıya çekiyordum duruyordu. Sen kendi bedenine göre ayarlaman lazım çektiğin zaman dursun diye ben öyle yapıyordum duruyordu biraz kullanın alışmanız için . halledersiniz