Ben aşılama ile gebe kaldım(kızım 4 aylık oldu bile🧿)
İlk aşılamam tutmadı ikinci tuttu adetten sonra yumurtlama takibim yapıldı ve bu süreçte karnımdan hergün aynı saatte iğne oldum kendim yaptım iğneyi sonra yumurtalarım istenilen boyuta gelince çatlama iğnesi vurdum doktorun verdiği saatte eşim sperm verdi spermler işlem görüp bna transfer edildi 14.günde hem idrar hem kan pozitif gördüm rabbim size de nasip etsin inşallah