patulya 3 buçuk aylık emerken eliyle başını tutuyor okşuyor gibi acaba basımı ağrıyor bilemedim yaa sizde böyle olan var mı hiç
Ssude patulya benim kızım doğduğundan beri öyle emmeyi seviyor. Şimdi 4 aylık oldu artık memeyle oynamaya başladı.
kes5_ Saçını yolar kulak oynar normal bunlar keyif aldığını gösterir benimkide ayağını omzuma koyup onu tutuyor 6 aylık