Mucizem_0809 Kızlar oğlum 7.5 aylık bikaç gündür göbek deliği kızarıktı ben bezden tahriş olmuştur diye çok üstünde durmadım ama biraz önce gördüm ki akıntıda olmuş ve kokuyor başına böyle bişe gelmiş olan varmı acaba önemli bişey midir acile gitmek gerekir mi 🥺
Ladymom Muhtemelen enfeksiyon kapmış. Zaman kaybetmeden Çocuk doktorUna gidin. Enfeksiyon tedavi edilmezse bebekler için her zaman sorun teşkil eder. Geçmiş olsun .
Mucizem_0809 Ladymom teşekkür ederim kendi doktoru pazartesi olucak beklesem sıkıntı olur mu ki ya çocuk artık doktordan çıkamaz hale geldi 😭😭
emirhanecozlem Mucizem_0809 nedenini söylemediler ama bizimki kokulu değildi bugün daha bi kaç damla akıntı oldu götürdüm muayene etti karnında bi sertlik falan var mı diye baktı Yen'i olduğu için çok ilerlememiş sesi iltihaplanma olmuş. Antibiyotikli krem verdi. Ama kokuluysa enfeksiyon olabilir götürün derim çok hassas bi bölge