Bebeğim 8 aylık kilosu gayet yerinde hatta tombik denebilir ama asla yemek yemiyor bazen canı isterse 3 5 kaşık bişey yiyor haricinde sadece anne sütü ve ben hep o açmış gibi hissediyorum bebeği bu durumda olan var mı ne yapmam gerekiyor düzelmesi için yada bunu sorun etmemeli miyim hiç bilmiyorum