kuzeydeniz23 Allah yardımcınız olsun inşallah bir an önce iyileşirsiniz☺️ malesef öksürük biraz inatçı oluyor hemen geçmiyor, buzdolabina koyduğunuz soğuk serumu buhar makinesi ile verebilirsiniz yaklaşık 3ml kadar yani biz o zaman öyle veriyorduk, bir de yarım soğanın üzerine karanfil batırıp bebeginizin baş ucuna koyabilirsiniz, bir de annem bebegim hastalandığında hep göğsüne ve sırtına bez koydu sıcak tutsun diye inşallah sizde de işe yarar 🙏☺️