hlyyy
Atak haftalarından sadece bir tanesi 😂😂 şaka bir yana yaşadım hepsini öncelikle kabullenmelisin, ağlayacak çünkü başka şekilde ifade edemiyor kendisini. Gaz ilaçları bebekten bebeğe değişen ve deneyerek iyi geleni bulmaya çalışma süreci. O yüzden bence gaz damlası değil probiyotik damla almalısın. Günde kaç damla öneriliyorsa onu sütüne karıştır ver sabahları. Bir başka önerim kriz anında bebeğe rahatlık sağlaması için asansör hareketi yaptırın. İki elini dirsekten büküyorsunuz, kollarınız yere paralel olacak. Bebeğinizi dümdüz iki elinizin arasına yatırıyorsunuz. Bir eliniz bebeğinizin boynunun altında diğeri karnında. Böyle tepsi tutar gibi. Sonra aşağı yukarı asansör gibi kaldırıp indirin, yavaşça. Bebeğiniz bir kaç kaldırıp indirmeniz sonrasında sakinleşecektir. Öyle tutmaya devam edin benim çoğu zaman uyuttuğum bile olmuştur bu şekilde. Allah kollarınıza kuvvet versin🤲🏻😁😁
Belinden aşağısını ılık suya sokun durabildiği kadar dursun, sakinleşince ayak tabanına masaj yapın yağ ile. Bir de prema diye bir kadın var youtubeda onun gaz masajını uygulayın. Zor ama geçiyo 🤷🏻♀️
Yani kabullen, probiyotik ver, asansör hareketi yap, belden aşağısını sıcak suya sok, masaj yap, dua et ve tekrar kabullen😂😂😂🩷🩷🩷