Kızlar selamlar, kizim 5,5 aylık olacak emziriyorum kadınlar gününe özel kampanyalar mevcut o yuzden fiyatlar uygun gibi bende fırsatı kacirmak istemiyorum gideceğim yere danıştım herhangi bir sorun olmaz denildi ama internette yapılmasi onerilmiyor doktorumuza da soramadim. Siz neler düşünürsünüz yaptiran var mi aramizda?