33 aylık bu kadar hırçın inatçı dediğim dedik çocuk olamaz yahu
Ağladığında istediği olmamasına rağmen bir yerlerini yırtıyor çok yoruldum
İstediği olmak zorunda yoksa bas bas bağırıyor sinirleniyor yumruğunu sıkıyor bir şeyleri fırlatıyor
Düzgünce anlatıyorum az önce tehlikeli bir şey yapıyor bak düşersin kanar kafan olmaz buraya vururuz diyorum yok
Kızıyorum yok
Yani cidden artık nasıl davranacağım bilmiyorum sürekli bi bağırmalar ağlak haller
Ya cidden tek çocukla bu kadar yorulamaz insan
Yani oğlumu gördükçe insanlar 2 3 çocuğu nasıl yapıyor diyorum
Birde sinirlenince vurmaları başladı kaç kez uyarıyorum geliyor sarılıyor öpüyor barışalım hadi diyor yok tekrar aynı şuan ananesiyle kavga ediyor bağırıyor mesela
Neden çünkü ananesi oradan düşersin diyor diye