bikupakahvee Kaç derece sıcaklıkta üzerine hiçbişey örtmeden giydirmeliyim Evim kat kaloriferi ile ısınıyor gece yatarken oda sıcaklığımız 22-23 derece arası sabaha karşı da düşüyor tabi 18 e kadar düştüğü oluyor ona göre yönlendirilirseniz sevinirim 🌸🌸🌸
bikupakahvee boranenis yaa çok iyi o zaman 🌸 birdahaki kış için aldım ama şuan 9 aylık inşallah önümüzdeki kışa kendi odasına alıştıracağım o yüzden gece üzeri açıldımı üşürmü derdi olmasın diye almıştım lakin kaç derecede giydirilir emin olamamıştım teşekkür ederim
ilkglnhr boranenis biz de 1.6 kullanıyoruz . Tek zıbınla . Derece 24 .5 falan oluyor. Sizin kaç derece acaba
boranenis bikupakahvee suanda giydirebiliesiniz cok bol değilse tam zamanı ben güvenli uyku icin aldım yuzunu kapatıyor örtünmeyide sevmiyor ne demek🧡
ilkglnhr boranenis Merkezi sistem ile ısınıyorum. Odanın peteğini de kapattık . Gece sıcak olunca . Odayı da soğutuyor z ama sabıt kalmasını sağlayamıyorız. Ter olmuyor ama vücudu sıcak . .