gurbet_66 Merhaba kızlar 2.sezeryan doğum için ne kadar süre beklediniz. Doktor en az 2 yıl bekleyin demişti bana ama çevremde 2 yılı beklemeyen çok insan var sorun olmaz diyor kafam karışık biraz ikinci çocuğu düşünüyorum yaş farkı çok olmasın istiyorum da
seizetheday gurbet_66 oğlum 10 aylıktı gebe kaldım şuan biri 19 aylık biri 44 günlük hiçbir sorun yaşamadım sezaryen açısından
merve171214 gurbet_66 oğlum 15 aylıktı kızıma hamile kaldığımda şuan kızım 3 aylık hiçbir sorun yaşamadım hamile kalmadan önce başka bir sebepten doktora gitmiştim iç dikişlerin güzel toparlamış ikinci düşüncen varsa 2 yılı beklemene gerek yok demişti doktorum
hulyacakahve gurbet_66 Benim 3. Çocuğum sürpriz oldu. Kızım 17 Kasım doğumlu. Oğlum 16 Kasım doğumlu. 1 sene var tam. İlk sezeryana göre daha çabuk toparlandım. Baya rahattım. Şükür rabbim acıdı bana galiba 🙈
Themom_ gurbet_66 benim doğum yaptığım ve doğum yapmadan önce gittiğim 2 doktorda doğumundan sonra en az 14 ay gebelik düşünme dedi. Allah isteyene versin ben yaklasık 5 yıl kadar düşünmediğim için sorun yok😃
gurbet_66 seizetheday yaa ne güzel Allah bağışlasın ❤️ ameliyat yeriniz ne kadar sürede eski haline döndü peki
kuzeyanne_ seizetheday canım benim oğlumda tam 1yasindayken hamile olduğumu öğrendim.21 marta sezeryanjm var.2 sezeryanjn nasıl geçti zor oldu mi birinciye göre?Birde bebisin kardeşini hci kıskandı mi?Tecrubelerine ihtiyacım var?
gurbet_66 merve171214 Allah bağışlasın 🙏🏻bende tam sizinkiler kadar yaş farkı olsun istiyorum çok şeker oluyorlar ❤️ Dikişlerimi doğumdan birkaç gün sonra doktorum görmüştü sonra hiç muayene olmadım. Neredeyse 8 ay olacak.
seizetheday gurbet_66 Amin teşekkür ederim yani eski haline dönmedi İzi vardı ama acı ağrı vs olmuyor
merve171214 gurbet_66 bende kontrol amaçlı gitmemiştim ama gitmişken bakmıştı bizim planlı değildi ama iyiki diyorum gerçekten çok güzeller kıskançlık vs hiç olmadı öyle güzel seviyor ki kardeşini tam zamanında olmuş 😊
gurbet_66 merve171214 yaşları yakın olunca o tarz sorunlar pek olmuyormuş ama fark girince baya kıskançlık oluyor. Birde ikiz gibi oluyorlar 😊 bi oğlum var inşallah 2.bebeğim kız olur çok istiyorum Allah nasip eder inşallah 🙏🏻
merve171214 gurbet_66 evet evet yakın olunca kıskançlık olmuyor rabbim gönlünüze göre sağlıklı bir evlat versin 🥰🤲🏻
beyoglu67 gurbet_66 kizim tam iki yaşındayken dogum yaptım. Sorun yasamadım. İkinci sezaryenim cok rahat geçti hizli toparladım bi de
gurbet_66 beyoglu67 peki zorlanıyormusunuz iki bebekle benim biraz gözüm korkuyor ama yine de istiyorum bilmiyorum
Mygirlmybaby beyoglu67 benimde ikinci sezaryen olacak ve çok korkuyorum. Kızım 1 buçuk yaşında. 2 buçuk yaşındayken doğum yapacağım. Dikiş yeri aynı yerden mi oluyor ve yine auni sekilde oturup kalkma ve yatma da ağrı sızı çok oluyor mu? İkisine nasıl yetisiyorsunuz yani gece buyuk bebeği nasıl uyutuyorsunuz. Çok soru sordum ve soracak çok soru var. Kusura bakmayın bilip öyle önlem almak istiyorum 🙏