Neden yargilayarak konuşuyorsunuz ki ben onu gliserin Kansuk kullandım eczaneye danistim bebeğe zararlı dedi özele cocuk doktoruna o ilacı tavsiye etmedi danistim olur dedi sabunu doğal yöntem dedi danışmadan bebeğime zararlı bi şey olmasını istermiyim