Gece1 bebeğim 10 aylık, uyanıkken bakmıyorum derse emekliyor ve ne bulursa agzina atiyor hep pesindeyim , o uyuduktan sonra koşa koşa oturuyorum masaya gündüz gece de 10 dan sonra ne kadar calisabilirsem 3 puan ile atanamadim , tekrar başladım o yüzden daha hırslıyım