Çok geçmiş olsun Rabbim şifa versin inşallahm.. öncelikle moralinizi yüksek tutun stres yapmayın herşeyin bir çaresi vardır bebeğin sana ve dünyaya alışma sürecinde.. hiç korkma sütün kesilmez kurumaz çünkü sen onu beslemek için can atıyorsun bebeginj sevdikçe ve temas ettikce vücudun süt üretmeye devam edecek.. yapacağın tek şey dişini sıkıp bol bol emzirmeyi denemek ve sağma makinası edinmek sürekli memedeki sütü boşaltmak.. seni etkilemek istemezdim ama ilerlemiş mastit yüzünden ameliyat oldum antibiyotik işe yaramadı enjektörle çekim yapıldı yine olmadı apse drenajı oldum. Hastaneye gidip çok güçlü çeken makineler ile sağma yapmam gerekiyordu imkân varsa hastane makinesiyle sağım yap çok geçmiş olsun tekrardan