Kızlar bebegım bir haftadır Hiç bir şey yemiyor sadece anne sütü içiyor. Eskiden yemese bile illaki yoğurt yerdi şimdi onu da yemiyor. Dört tatlı kaşığı meyve püresi yedi üç dört tatlı kaşığı da çorbasından içti o kadar. Diş çıkaracak sanki anlamıyorum da ondan mı acaba. Çok üzülüyorum aç diye ne yapabilirim