meryem_81_48 4aylik aşısında bebeğim 6500 idi hemşire bebeğin kilo almıyor dedi acaba sutummu yetmiyor ve ek gıdaya geçiş mi yapsam boyuda 62cm
Zmh0311 meryem_81_48 gayet iyi ay da 500 gram alması normal kabul edilir geçen ay a göre de 500 gr aldıysa sıkıntı yoktur ve bebeğiniz aç olsa sütünüz yetmese ağlar zaten
sarfinazar meryem_81_48 benim kızımda 4 aylık kontrolünde 6400 geldi. İki ayda sadece 600 gram almış. Doktor az dedi. Ama bır öneride bulanmadi. Ben şunu farkettim. Akşamları sütüm azalıyor. Gece çok şık uyanmaya başlamıştı. Anladım ki doymuyor. Sadece akşamları 60 yada 90 CC mama veriyorum. Bir haftada hem kilo aldı. Hem de gece sık uyanmiyor. Demekki doymuyor şu.
gurbet_66 meryem_81_48 canım benim bebeğim 6 aylıktı boyu kilosu öyleydi bence iyi kilosu takma kafana alır inşallah bende çok kafama takıyordum saldım artık biz taktikça almıyorlar çünkü
meryem_81_48 2bucuk aylıkken gtmstiim 5500 idi sonra 29subat giitim 6500 yani 1bucuk ay geçti üstünden aysegul_my
meryem_81_48 sarfinazar benmde sütüm azaldı sürekli ağlıyor mama takviysi yapmaya çalışıyorum ama içmiyor
aysegul_my meryem_81_48 1 bucuk ayda 1 kilo almış sanirim ama iyi bence ne olmaliymiş ki 7 bucuk mu bekliyomuş
sarfinazar meryem_81_48 ilk zamanlar benimkide almamıştı. Sonra biberon ucunu sıka sıka içirdim. Şimdi alıştı. Kaşıklı biberonlar var onları da deneyebilirsiniz.
mihrabebis Benim bebeğim de 4,5 aylık 6700 Gr.Pek dert etmiyorum doğrusu hala çok gazı var sadece pek ememiyor o yüzden alamadığını düşünüyorum.
Cinarrdeniizz meryem_81_48 4 aylık Bi bebek için iyi kilosu, doğum kilosuna göre de iyi almış bu aylardan sonra yavaşlıyor zaten kilo alımı, bizde de öyle olmuştu ek gıda için çok erken acele etme bence arkadaşım
Bekirtuna meryem_81_48 bence üzülmeyin.benim oğlum şuan 2 yaşında ama. 4 aylıkken oğlum da kilo almadığı gibi daha da kilo kaybetmişti. Hemen Dr götürdüm hem sütüm yetmiyormuş hemde 4 ay sendromu çok zor geçirdik. Hemen mamaya başladık. Hem emzirdim hem de mama verdim. Hemen toparlandı .
gizemSm meryem_81_48 kuzum benimki de 4 ay 8 günlük 6.500 dü en son gittiğimde boyu 64 cm bu aralar daha çok keşif yaptıkları için emmek istemiyorlar ve çok hareketliler benim hemşirem de kilo almamış dedi ben 5. Ayda başlamayı düşünüyorum ek gıdaya
rumy007 meryem_81_48 büyüme takibi yaptığınız doktorunuz yok mu acaba sadece sağlık ocağına mi gidiyorsunuz
flowers17 meryem_81_48 canım bebeklerimiz arasında 5 gün fark var pazartesi günü doktora gittim benim oğlumda 6500 gr ve 62 cm olmuş doktor gayet iyi dedi bizim için önemli olan kilo değil bebeğin gelişimi dedi ve artık kilo alması yavaşlar dedi gereksiz böyle insana evham yaptırıyorlar sinir oluyorum bebeğin sağlıklı mı gelişimi hareketleri iyi mi bitti ya takma hemşireyi falan
kuzeydeniz23 meryem_81_48 bence kilosu çok iyi benim bebeğim 5 aya yaklaşınca 6700 du ve doğum kilosu 3700 yani doğum kilosuna göre çok düşük gibi ama hemşire ve doktorlar gayet iyi dedi
aslikls meryem_81_48 eğer gerçekten gelişimi olmadıysa ek gıdaya başlamak için erken mama takviyesi yapmalısınız ve bunu bence bir doktorla kararlaştırın 🌼