Durumumuzu uzun uzun postta açıklamıştım. 5-6 ay yoğun ekrana maruz bıraktık çocuğumuzu 15 gün önce kestik 1 dk dahi açmıyoruz. Her gün parkalara gidiyoruz , avm de oyun alanlarına gidiyoruz oyun grubuna kayıt olduk oraya başlayacağız falan. Neyse oğlum işaret parmağını hiç kullanmıyordu 10 gün ara ara göstermeye başladık. Bazen unutuyorum bende göstermeyi. Şimdi son günlerde ilgisini çeken şeyleri işaret ediyor mesela lambayı , halisahada futbol oynayan çocukları, bugün avmde balon satan kadını gördü onu işaret etti, oyun oynarken mesela kuleleri üst üste diziyor işaret ediyor bana gösteriyor alkış bekliyor, yemeklerde ara ara kullanmaya başladı . Bunun gibi nadirde olsa başladı. Bu iyiye işaret sanırım zamanla artar mı ? İlk günlerden böyle her şeyi göstermesini beklemek garip mi sizce ? Mesela kedi gördük yolda sevdi böyle istedim ki önce bana göstersin veya işaret etsin gibi . Yorumunuz nedir nasıl arttırabiliriz şimdiden teşekkür ederim 🌸