defnemiraybebek Minigim2 ben genelde rabiden alışveriş yapıyorum hem spor hem de ağır takımlar var bakabilirsin
tubiiik_ Minigim2 onuk giyim var ama 1300 2000 arası fıyatlar orda agır model gunluk modeller filan var ama kalıtelidir kumaşları guzel
Minigim2 tubiiik_ onuktan alışveriş yapıyorum farklı var mı diye yazdım gerçekten kaliteli ürünleri var
taa tubiiik_ kız sen nerde oturuyon ? İyi hatırlattın ben instadan bakm de beğenirsem gidip alim ordan elbise en son kızımn mevlüdü için elnşse almışrım çok şık
Bugleminannesi28 julide0 bedenleri ve fiyatları nedir acaba kızıma elbise aldıktan sonra uyarsa bayram için dusunebilirim
julide0 Sevval2301 geçen yıl ilk kapandığım zamanlar almıştım kullanilmadi fuşya takım etiketli gördüğünüz gibi, almak isterseniz yardımcı olurum fiyatlarda
misk-iamber3 Minigim2 Belischa.com a bakabilirsiniz biraz pahalı ama inanın değiyor hakkını veriyor bence çok güzel ürünleri var
taa tubiiik_ ay instadan baktım da güzel elbise yok ama gidinxe çıkıyor genelde meyse ben bugun aldım moda tuba diye biyerdem inşallah yakışır üstüme