Biliyorum çok geç kaldık, ama oglum hazır değildi. Kışın başını gibi tam hazırdı başladık ⅔ defa denedik ama başarız olduk… oglum tuvalette işemiyor, tuvaletten kalkınca üstüne işiyordu. 6/7 saate kadar çişini tutuyordu. Bende çok sabırsızdım olmadı. Şimdi daha sabırlı bir şekilde yeniden denemek istyorum ve daha kararlı. Nasıl başmalıyım, nasıl ilerlemeliyim? Oglum çiş geldi vs diyor tuvalete gitmeyede razı ama bir türlü işemiyor