İki günlük bebeğim var 38+4 sezaryen oldum. Prematüre değil ama çok küçük cılız doğdu 2800 gr. rengi biraz sarıya döndü emziriyorum fakat süt gelmiyor mama içiriyorum hastanede vermişlerdi zaten ilk kakası sarı renkte ve peynir süt kesiği gibi oldu her bir içtiği yudumu sesli kaka olarak yapıyor birde şimdi pembe renkte mukus gördüm yarın dr gidicez fakat düşündüğüm gibi alerjiden midir mamaya (aptamil veriyorum)