Arkadaslar merhaba bebegim 7 ay 5 günlük ilk aylar çok zor geçti ve oyuncaklara faln ilgisi çok geç oluştu. Şu anda bi oyuncağı elinde tutuyor fakat bırakmayı bilmiyor sanırım başlıyor ağlamaya nasil davranacagimi şaşırıyorum böyle bi sey yaşayan var mı? Ne yapmalıyım