Damlada benim kızım da öyle video açarsam yiyor aksi halde yemiyor biz şöyle bir çözüm bulduk kahvaltıyı geze geze yapıyoruz çatala yumurta batırıp veriyorum onu ağzına alıyor bir dolanıp geliyor bir daha veriyorum mesela bir dilim salatalık veriyorum bi gezip geliyo bi zeytin veriyorum o şekilde dolana dolana 😀 ara öğünleri de öyle dolanıyoruz çorba genelde akşam üzeri veririm teklif ederim açsa içer ama öyle mama sandalyesinde falan mümkün değil yine ayakta yerde içerse dolanarak içmiyorsa vermiyorum genelde 2-3 kaşık içiyor sağolsun. Akşam yemeği de kucağıma alıyorum masada ben yerken ona da yediriyorum öyle yiyor biraz çok yemediği zamanlar mama yapıyorum irmikli muzlu falan onu seviyor bazen tüm bitirir bazen hiç yemez. Aksi halde video olmadan yemek yememeye başladı biraz uğraştırıyor ama ekran izletmekten iyidir diye düşünüyorum .