Kızım 13 aylık oldu yemesi gayet iyi sadece uyurken mama yiyor aç tok hiç farketmez 1 ölçekte olsa biberondan mama içmeden uyumuyor mamayı bıraktırmak istiyorum onun yerine ne verebilirim yatmadan önce normal sütü ısıtıp versem olurmu yada siz neler veriyorsunuz