LivaLiva aynı durumdayız uykusuzluktan başım dönüyor artık yemek yiyemiyorum sütüm azaldı tuvalete gidemiyorum aferdersin gidememekten kabız oldum artık geceleri ağlıyor bazen yeter artık diye bağırıyorum..sabah uyanıncada bağırdığım için pişman oluyorum..uykunun en şirin kısmında uyanıyor ve bir daha da uyumuyor