gulyabani Duyulurum öyle mi. Adet olcam da instagrmda gördüm canım çekti az bişey yapıyım da nefsim körelsin en azından 😀
gulyabani Cookie valla canım adet olcam günüm yaklaştı canım çekti instagrmda görünce açıkcası o yüzden 🫠
153s34 gulyabani hee anlik can cekme seyi ise yap gtsin ya nolcak 😂 benim kısırımı herkes cok begenir. Ben icine marul dogruorum maydanoz havuc ve kornişon turşu atiyorum bol limon ve sumak falan efsane oluyor. Bir de boyle dene inşaallah seversin 😂
elfnurs gulyabani o durumda olduğum zaman bulgurla yapiyorum çok daha güzel oluyor 😅 Antepli birinden ogrenmistim
elfnurs gulyabani evet bulguru az bı suda haşlayıp yumuşayınca salça maydonoz yeşil soğan kızgın yağ ve baharatla harmanliyorum.cok lezzetli oluyor.
merryleydi Kisirin içine zaten sadece mandonoz ve yeşil soğan konur Marul vs dograyanlara itibar etme onlar kısır değil salata ksuura bakmasınlar yukarda roka siyen olmuş ne alaka ya nasi bı ağız tadinz var
Berilsmom13 merryleydi rokayı minik minik doğrarım gayet güzel bir tat verir. Ayrıca herkesin damak tadı farklı hayatım birbirimizin damak tadını yargılamak haddimize değil