Bayancorek nergisgibi 40 ım çıkınca direk gidip yaptırmıştım sorun yaşamadım kişiye göre değişir tabi
irmarose nergisgibi 40 kontrolü öncesi ağda yaptırdım,ağdayı yapan kişi de dikiş yerime dikkat etti öylelikle geçti acı olmadı. Kontrll de spiral de taktırdığım için alttan da muayene oldum