Sevall25 Dış gebelik teşhisi kondu kürtaj ve sonra Metotreksat iğnesi yapıldı 90 ml özellikle akşam başlayan karın kaşık agrım oluyor ağlıyorum resmen kanamam iğnenin ertesi gün başladı .. Tecrübenize ihtiyacım var lütfen 😟😟