Deletedmom812 Kızım dün geceden beri çok hasta ateşi 39'u buldu hastanede sadece parol serum ve susuz kaldı diye bi serum verdiler ilaç falan yazmadılar salgın var 3-4 gün sürer dediler napıcam çok korkuyorum havale geçirecek diye
MiracAlpinveUmutunAnnesi Deletedmom812 devamli kontol et canım atesını soguk kompleks yaomaya calis nekadarlık bebeğin bilmiyorum ama cok sıkı giydirme gercekten cok zor Rabbim yardimciniz olsun
kbr_8817 Bizde de aynı dert 😓doktor antibiyotik verdi daha 3,5 aylık 😔 çok üzülüyorum ben de bir poşet şurup var 😓