armut Eşim bi gün durum bigün saçlarını mutlaka yıkar ama saçları o halde bile çok kaşınıyor kepek oluyor napmak lazım hem kaşıntı olmaması hem kepek olmaması için acaba aynı durum yaşayan kat varsa öneride bulunursanız çok sevinirim
Alpitom armut seboreik dermatit var muhtemelen . Geçmiyor geçen bir şey değil sadece bazı şampuanlarla hafifler. Bende de var vichy dercos kullanıyorum