Oğlum bir yaşına girecek 3 gün sonra ve bugün doktorumuz gece kesintisiz uyuyabilmesi gerektiğini beslenmeyi kesmesi gerektiğini söyledi. Uykuya çok fazla direnen bir çocuk geceleride saat başı ya da iki saatte bir uyanıyor artık ben de dayanamıyorum o da saglıklı bir uyku uyumuyor. Oğlumu yıpratmadan güvenli bağlanmayı zedelemeden nasıl kesebilirim var mı önerisi olan?