Kızlar selam 4 ay 20 günlğk kızım
Son günlerde atak gibi huzursuzluk vs vardı artık ne bilmiyorum ama iki gündür ateşi çıkıyor ve canı yanıyor gibi ağlıyor öylw ağlıyor ki zor sakinleştiriyorum doktor önerisiylw tetagil ve nurse harveys diş jeli kullanıyoruz ama yine de bi huzursuz gibi.
Diş sancısı böyle şiddetli olur mu? Hiç yaşamadım ona göre doktora götüreceğim