Merhaba kızlar doğum yapalı 1 yıl oldu hamilelikte vücudumda kahverengi benler oluştu bir sürü özellik göğüs ve karın bölgem de çok fazla yaşayan var mı doktora gitmem gerek mi normal bir durum mu çok fazla dert etmiyordum taa ki biryerde okuyana kadar cilt kanseri bilmem ne olabilir gibisinden yaşayan var mı doktora giden ya da bilgisi olan yardımcı olursanız sevinirim 🙏🏻